FAQ

Generelt

Du kan betale med Mastercard, Visa, Maestro, American Express, iDEAL, Bancontact Shop Pay, Google Pay og Apple Pay. MobilePay er kun tilgængeligt for danske kunder.

Vi opkræver dig den dag, din ordre afsendes.

Som kaffe-abonnent kan du altid tjekke dine kommende leveringer ved at logge ind på din konto.

Du kan ændre eller annullere din ordre, indtil den er blevet behandlet i vores forsendelsescenter. Kontakt os venligst og oplys navn, e-mail og ordrenummer samt dine ønskede ændringer (vi svarer på kundehenvendelser inden for 24 timer i hverdagene).

Hvis vi allerede har behandlet eller afsendt din ordre, er det ikke længere muligt at ændre i din bestilling. I disse tilfælde henviser vi til vores returpolitik.

Du er berettiget til at returnere alle produkter købt online (bortset fra kaffe og kurser) inden for 14 dage fra leveringstidspunktet. For mere information henviser vi til vores returside.

Du skal kontakte os inden for 14 dage fra leveringstidspunktet og oplyse dit ordrenummer og problemet i emnefeltet. Tilføj venligst også et billede af de leverede produkter i kassen, som produkterne blev leveret i. Vi vender tilbage til dig med en løsning hurtigst muligt.

Du skal kontakte os inden for 14 dage fra leveringstidspunktet. Inkluder venligst følgende i din besked: Ordrenummer, e-mailadresse og en præcis beskrivelse af problemet sammen med følgende fotos:

  • Et foto af det beskadigede/ødelagte produkt
  • Et eller flere billeder af problemet. Vi vender tilbage til dig med en løsning hurtigst muligt.

Shipping

Vi leverer i øjeblikket til mere end 60 lande over hele verden (se listen her).

Din shoppingoplevelse med os ændrer sig måske på grund af Brexit. Eftersom vi er placeret i Danmark, kan du risikere at blive opkrævet visse afgifter/moms for nogle af dine produkter.

Skatter og afgifter

Eventuelle skatter og afgifter afhænger af værdien af din levering og produkterne i din forsendelse. Både moms og told afkræves ikke ved køb af kaffe. Dette betyder, at disse gebyrer ikke vil blive opkrævet, når du køber kaffe hos os, bortset fra eventuelle forsendelsesgebyrer.

Generelle grænseværdier for varer fra EU:

  • for ordrer op til 135 GBP gælder standardmoms på 20% (bortset fra kaffe).
  • for ordrer over 135 GBP vil du eventuelt bliver opkrævet yderligere afgifter/skatter.

Vær venligst opmærksom på, at La Cabra ikke har kontrol over disse afgifter og derfor ikke kan rådgive om, hvor meget det kommer til at koste.

Leveringstid

Vær venligst også opmærksom på, at udvidede toldprocesser kan resultere i en lille forsinkelse i leveringen af din pakke.

Returpolitik

Hvis du returnerer et produkt fra Storbritannien, skal du sørge for at downloade, printe og udfylde din faktura, som du finder i e-mailen med bekræftelsen på din returnering. Det er vigtigt, at du udfylder denne faktura for at forhindre, at returneringen bliver afvist i tolden. Når du har udfyldt fakturaen, skal du folde den på midten og fastgøre den på ydersiden af din returpakke. Toppen af fakturaen skal være synlig for kureren. Vær venligst opmærksom på, at madvarer (kaffe) ikke refunderes i henhold til dansk lovgivning.

Besøg vores forsendelsesside.

Du kan spore din forsendelse ved at klikke på sporingslinket i din bekræftelsesmail. Du vil også modtage en separat e-mail og/eller sms fra vores kurer med information om din levering. Vær venligst opmærksom på, at der kan være begrænsede sporingsmuligheder med postlevering, når din pakke har nået destinationslandet Se mere.

I Danmark modtager du din ordre inden for 1-3 dage efter afsendelse. Internationale ordrer, der sendes via post, tager normalt 3-10 hverdage men kan tage helt op til 15 dage. (Vent venligst med at kontakte os omkring din pakke før 15 dage efter afsendelse). Ekspres-forsendelser leveres inden for 1-5 dage til hele verden. Se mere.

Hvis du ikke har modtaget din pakke inden for 15 hverdage fra afsendelsestidspunket, beder vi dig om at sende os en besked med en kort beskrivelse af problemet sammen med din e-mailadresse og dit ordrenummer. Vi sender herefter en anmodning til vores kurer om at finde din pakke. Vent venligst med at kontakte os indtil efter den angivne leveringsperiode på 15 hverdage (denne periode inkluderer ikke behandlingstiden på vores risteri).

Forsendelsesomkostningerne afhænger af destinationen for din levering samt hvilken form for levering, du vælger. Besøg venligst vores side med forsendelsesinformation for yderligere information.

Kaffe

Du kan brygge alle vores kaffer præcis, som du har lyst til. Du kan læse meget mere om vores tilgang til kaffebrygning og finde bryggeguider til de mest almindelige bryggemetoder here.


Vores kaffe smager allerbedst, når den har fået lov til at hvile lidt. For både vores espresso og filterkaffe gælder det, at de topper i smag efter 30 dage. I forhold til vores filterkaffe brygger vi den gerne efter 14 dage, men efter en måned er den helt ideel. Oplevelsen bliver meget bedre med en større klarhed i smagene, en mere integreret syrebalance og mindre bitterhed. Kaffen åbner sig simpelthen op, og smagene bliver mere gennemsigtige og strukturerede. Vi har også skrevet et meget mere deltaljeret blog post omkring dette.

Abonnement

Vi mener, at frisk kaffe er bedst, og derfor følger vi sæsonerne. Dette betyder, at vi ikke forhandler de samme varer hele året rundt, og at du derfor ikke kan abonnere på en bestemt kaffe. Vi håber, at du vil se dette som en spændende og lærerig oplevelse udi kaffens verden, præcis ligesom vi gør det.

Abonnenenter på vores oplevelses-abonnement kan forvente to nye kaffer hver 4. uge.

  • Som en 1 x 250g-abonnent vil du modtage den mest eksklusive kaffe fra månedens udvalg.
  • Som en 2 x 250g-abonnent vil du modtage en af hver slags kaffe.
  • Som en 4 x 250g-abonnent vil du modtage to af hver slags kaffe.

High Volume Subscription-kunder kan forvente, at kaffer

Log ind på din abonnementskonto, gå til 'administrer abonnement' og klik på 'Rediger' ved siden af din adresse. Herfra kan du ændre både din leverings- og faktureringsadresse.

Hvis du ønsker at ændre dit afhentningssted i Danmark, bedes du venligst sende os en besked med dit ønskede afhentningssted. Find afhentningssted.

Log ind på din konto.

På din kontoside kan du administrere dit abonnement. Du kan opdatere dit kreditkort, din leveringsadresse, hyppigheden af dine leveringer samt springe over forsendelser, præcis som du ønsker det.

Hvis du ønsker at få din næste ordre leveret i en bestemt uge, hvis du ønsker at modtage mere eller mindre kaffe i dit abonnement, eller hvis du ønsker at skrifte til et helt andet kaffeabonnement fra La Cabra, bedes du venligst kontakte os, så hjælper vi dig med glæde.

Log ind på din konto.

Klik på knappen "Spring forsendelse over".

Vælg venligst den levering, du gerne vil springe over. Denne handling vil ikke påvirke andre forsendelser end den, du ønsker at springe over.

I øjeblikket er det ikke muligt at sætte dit abonnement på pause, men vi anbefaler, at du springer så mange leveringer over, som du har brug for.

Vi sender dig altid en påmindelse 3 dage før den næste, planlagte forsendelse.

Log ind på din konto.

Klik på knappen "Administrer abonnement". Klik derefter på "Rediger" i

Abonnementet fortsætter, indtil vi modtager din annulle

Log ind på din konto.

Klik på kClick the button "Manage Subscriptions".

Herfra kan du klikke på "Annuller"-knappen. Du kan opsige dit abonnement på ethvert tidspunkt eller blot springe over enkelte forsendelser.

Abonnementet fortsætter, indtil vi modtager din annullering.

Log ind på din konto.

Klik på knappen "Administrer abonnement". Herfra klikker du ganske enkelt på "Genaktiver"-knappen. Du kan genaktivere dit abonnement til enhver tid.

Du kan spore din pakke ved at klikke på sporingslinket, du modtog i bekræftelsesmailen til din ordre. Du vil også modtage en separat e-mail og/eller sms fra vores kurer med informationer om din levering. Learn more. Du kan altid finde dine seneste forsendelser under 'Mine ordrer' i vores chat.

Log ind på din La Cabra-konto og gå til "Administrer abonnement". Klik på "Rediger", og du får mulighed for at gennemgå produktkataloget. Klik på "Tilføj" ud for det ønskede produkt, så tilføjer du det til din næste forsendelse.

Log ind på din La Cabra-konto. Klik på "Administrer abonnement" og gå til "Leveringsplan". Herfra kan du administrere dine tilkøbsprodukter.

Åbningstider

La Cabra - Graven

Graven 20

8000 Aarhus C

Danmark

Åbningstider:

Man - Lør: 08:00 - 18:00

Søn: 09:00 - 17:00

La Cabra - Banegården

Banegårdspladsen 1

8000 Aarhus C

Danmark

Åbningstider:

Man - Lør: 08:00 - 18:00

Søn: 09:00 - 17:00

La Cabra - Bakery

Borggade 4F

8000 Aarhus C

Danmark

Åbningstider:

Man - Lør: 07:00 - 18:00

Søn: 07:00 - 17:00

La Cabra - New York

152 2nd Ave

New York

United States

Åbningstider:

Man: Lukket

Tir - Fre: 08:00 - 18:00

Lør - Søn: 09:00 - 18:00

La Cabra - Bangkok

813 Charoen Krung Rd, Talat Noi, Samphanthawong

Bangkok 10100

Thailand

Åbningstider:

Man: Closed

Tir - Fre: 08:00 - 17:00

Lør - Søn: 09:00 - 18:00

Graven 20

8000 Aarhus C

Danmark

Åbningstider:

Man - Lør: 08:00 - 18:00

Søn: 09:00 - 17:00

Banegårdspladsen 1

8000 Aarhus C

Danmark

Åbningstider:

Man - Lør: 08:00 - 18:00

Søn: 09:00 - 17:00

Borggade 4F

8000 Aarhus C

Danmark

Åbningstider:

Man - Lør: 07:00 - 18:00

Søn: 07:00 - 17:00

152 2nd Ave

New York

United States

Åbningstider:

Man: Lukket

Tir - Fre: 08:00 - 18:00

Lør - Søn: 09:00 - 18:00

813 Charoen Krung Rd, Talat Noi, Samphanthawong

Bangkok 10100

Thailand

Åbningstider:

Man: Closed

Tir - Fre: 08:00 - 17:00

Lør - Søn: 09:00 - 18:00

Kontakt

Webshop

Marguerite Vibys Pl. 1

2000 Frederiksberg

Danmark

Har du et spørgsmål?

Skriv venligst til os i chatten.

Risteri

Marguerite Vibys Pl. 1

2000 Frederiksberg

Danmark

Marguerite Vibys Pl. 1

2000 Frederiksberg

Danmark

Har du et spørgsmål?

Skriv venligst til os i chatten.

Marguerite Vibys Pl. 1

2000 Frederiksberg

Danmark

DA
USD $